Nationaltheatret
            Dette var det første prosjektet vi gjorde. Vi ble spurt 
              om vi kunne forsøke å lage PR rundt en smal teaterforestilling, 
              som skulle spilles på Malersalen på Nationaltheatret 
              under Ibsen festivalen. Vi fikk frie hender til å lage hva 
              vi ville. Vi endte opp med å lage en “Star Wars kø” 
              utenfor Nationaltheatret. 60 ungdommer lå i kø i 2 
              døgn og dermed var det gjort. Presseoppslag til en verdi 
              av 3 millioner kroner. De landsdekkende avisene, TV 2 og NRK. Til 
              og med i svenske aviser ble saken slått opp. Så det 
              endte faktisk med at teatersjefen på Dramaten I Stockholm 
              sendte mail til Eirik Stubø på Nationaltheatret med 
              kommentaren: “Ungdommer ligger i kø for at se Ibsen 
              og Tsjekhov? Hur i helsike har ni fått til det her?” 
             Aftenposten
             
             Morgenbladet 
             
             NRK kulturnytt 1  
             NRK 
            kulturnytt 2   |